Akademik Teşvik Takvimi

ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ

AKADEMİK TEŞVİK ÖDENEĞİ BAŞVURU VE DEĞERLENDİRME TAKVİMİ

2-20 Ocak 2017

Öğretim elemanlarının kadrolarının bulunduğu bölüm/anabilim dalı başkanlıklarına başvurusu

23-26 Ocak 2017

Bölüm/anabilim dalı başkanlıklarınca kurulan Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonları tarafından sunulan belgelerin incelenmesi

27 Ocak 2017

Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu tarafından teşvik almaya hak kazananların liste ve evraklarının nihai karar için Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu’na gönderilmesi

30 Ocak- 3 Şubat 2017

Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu tarafından teşvik başvurularının değerlendirilmesi

6 Şubat 2017

Teşvik almaya hak kazanan öğretim elemanlarının üniversite web sayfasından ilan edilmesi

6-10 Şubat 2017

Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu’na itirazlar

 

13-14 Şubat 2017

Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu tarafından itirazların değerlendirilmesi

 

15 Şubat 2017

Teşvik almaya hak kazanan öğretim elamanlarının listelerinin ödeme yapılabilmesi amacıyla birim muhasebe yetkililerine bildirilmesi

  • Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonları hazırladıkları teşvik almaya hak kazananların liste ve evraklarını resmi yazı ile Genel Sekreterlik Makamına göndereceklerdir.

 

  • Başvuruda, akademik faaliyetlere ilişkin YÖKSİS’ten alınan çıktı ile birlikte akademik faaliyetlere ilişkin belgeler sunulmalıdır.

 

  • Komisyon kararlarına karşı ilan tarihinden itibaren beş işgünü içinde Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu’na itiraz edilebilir. Senato itirazlar hakkında itiraz süresinin bittiği tarihten itibaren beş işgünü içinde karar verir. İtiraz sonucunda senatonun vereceği kararlar kesindir.

 

Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu